FAQ

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Zanim skontaktujesz się z nami, prosimy o sprawdzenie najpierw czy odpowiedź na Twoje pytanie nie znajduje się poniżej. Jeśli mimo to nadal nie uzyskałeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi, skontaktuj się z nami bezpośrednio. Dostępne formy kontaktu znajdziesz w zakładce Kontakt.

Zamówienie można złożyć poprzez umieszczenie produktów w koszyku, a następnie uzupełnienie informacji o szczegółach płatności i dostawy. Można też złożyć zamówienie za pośrednictwem infolinii.

Aby anulować zamówienie prosimy o kontakt z obsługą sklepu internetowego. Można tego dokonać dzwoniąc na infolinię.

Oczywiście, nie ma problemu. W tym celu prosimy skontaktować się z obsługą e-sklepu. Można tego dokonać dzwoniąc na infolinię.

Niestety nie, gotówką przy odbiorze nie można płacić. Istnieje możliwość płatności gotówką osobiście w siedzibie firmy po wcześniejszym kontakcie telefonicznym, jednak odnosi się to do zamówień składanych poza sklepem internetowym (osobiście w siedzibie firmy lub telefonicznie). Wszystkie zamówienia składane przez sklep internetowy wymagają opłaty online lub przelewem bankowym.

Jeżeli dokonano zakupu jako zalogowany użytkownik, to status zamówienia znajduje się w sekcji „Moje konto”. W pozostałych przypadkach status można sprawdzić, kontaktując się z przypisanym do zamówienia sklepem, poprzez infolinię.

W tym celu należy skontaktować się z obsługą e-sklepu. Można tego dokonać dzwoniąc na infolinię.

Brak potwierdzenia oznacza, że zamówienie nie zostało złożone lub został podany błędny adres mailowy. W takich przypadkach należy skontaktować się z obsługą sklepu. Można tego dokonać dzwoniąc na infolinię.